Van de voorzitter

Van de voorzitter

Tijdens de vergadering van 26 november hebben we weer een aantal onderwerpen besproken.
Er is nu echt een begin gemaakt met de aanpassingen in de kantine. Maurice maakt hiervoor foto’s en de juiste afmetingen worden vastgesteld om extra kastruimte te creëren. Zodra dat rond is, kunnen we opdracht geven om de extra kasten daadwerkelijk te laten maken. Deze ruimte is bedoeld voor de lege kratten en de voorraad, zodat de kantine er straks een stuk netter uitziet. Erseline gaat het nieuwe meubilair voor de kantine uitzoeken.

We hebben Dick van Hout bereid gevonden om de nieuwe vloertegels en de kar voor het terras in de zaal te regelen. Het hangt nu alleen nog af van het vinden van geschikte wielen voor onder de kar. Als dat lukt, kunnen de vloertegels en matten worden besteld. Daarna kan het zeil dat we nu gebruiken voor het terras worden afgevoerd. Ook de bruine stoelen kunnen weg zodra het nieuwe meubilair geleverd is.

Het voorstel voor de nieuwe vloer is: donkerblauw voor de ondergrond, lichtblauw voor het speelveld en witte belijning. Op dinsdag 2 december overleg ik hierover met de gymsectie en de directie van de CSG om dit definitief vast te stellen. De nieuwe vloer wordt dan gelegd in de voorjaarsvakantie, van 21 februari t/m 1 maart 2026. We kijken nog of we in die periode één dag in de Kreek terecht kunnen. Jullie worden hier op tijd over geïnformeerd.

Natuurlijk zijn er ook andere punten besproken, zoals het leveren van wedstrijdfunctionarissen, denk aan een referee of scheidsrechter. Volgens ons voldoen we aan de eisen, maar de bond denkt daar anders over. Wordt vervolgd.

In de kerstvakantie stappen we over op een ander mailsysteem en bijbehorende diensten. Er is gekozen voor een Google-omgeving. Frederik en John trekken deze kar. Als het goed is, zullen jullie hier niets van merken.

De volgende vergadering is in januari 2026.

Tot zover,

Wim Tartaud
Voorzitter