Het bestuur heeft vergaderd op 26 juni 2025.
Bij het doornemen van de actiepunten hebben we het volgende afgesproken.
-We moeten volgend seizoen beter opletten dat iedereen z’n label komt afhalen op de aangekondigde datum en dan tevens intekent op de vrijwilligerslijst. Dit nieuwe label moet dan gebruikt op het afhangbord. Oude labels en andere toebehoren worden van het labelbord verwijderd. Ook hebben we besloten om met ingang van het nieuwe seizoen (de dag na lappendag begint het nieuwe seizoen) het afhangbord in de kantine te zetten, zodat de kantine meer betrokken wordt bij de zaal.
-Sponsorcommissie: deze zal op de vrijwilligerslijst komen als Werkgroep Sponsoring.
Tijdens de ALV van oktober zal onderzocht worden of we een Club van 50 kunnen oprichten, zo ja dan dit een onderdeel van de werkgroep sponsoring worden. Zo nee, dan hebben we het er voorlopig niet meer over.
Natuurlijk hebben we de notulen van de afgelopen ALV doorgenomen en op kleine aanvullingen is deze door het bestuur goedgekeurd. Natuurlijk moeten de leden de notulen ook goedkeuren.
Nu hebben we wel vertrouwenspersonen, maar deze moeten ook een opleiding krijgen om de functie goed te vervullen. De secretaris gaat op zoek naar een opleiding hiervoor.
De secretaris heeft ook gekeken naar de termijn van het Dagelijks Bestuur (voorzitter, penningmeester en secretaris). Nu blijkt dat de termijn van het Dagelijks Bestuur verloopt op de komende ALV. Het DB stelt zich verkiesbaar voor een termijn van 3 jaar. Natuurlijk mogen ook andere meerderjarige leden zich opgeven voor een van deze functies.
Tot zover.
Ik wens alle leden een fijne en veilige vakantie toe.
De volgende vergadering is op 20 aug.