In de vergadering van 23 januari 2025 hebben we een aantal zaken besproken: We hebben een account gekregen bij Google voor onze in-en externe communicatie. We hebben echter wat moeilijkheden om dit geïmplanteerd te krijgen. Zodra we het op de juiste manier hebben geïnstalleerd hoort u meer.
Ook hebben we, na vele speurtochten voor een andere zaal, besloten om de Copernicus toestemming te geven om onze hal tijdens hun Open Dagen, van 11 en 12 februari, te gebruiken. Wel onder de voorwaarden dat zij onze alternatieve activiteiten gaan betalen.
We hebben al 2 ideeën ontvangen voor een nieuwe indeling van onze kantine. Tevens willen we kijken naar nieuw meubilair. De bedoeling is dat het “zitgedeelte” groter wordt en het ruimtegebruik door de bar kleiner wordt. We zijn benieuwd! Heeft u ideeën laat het ons weten. Het hoeft niet direct een 3D-tekening te worden. Een schets is voldoende. Laat ook even weten of de tap op prijs wordt gesteld.
We gaan hernieuwde afspraken over de barbezetting. Het is volgens ons niet voor iedereen duidelijk hoe de bardienst ingevuld moet worden. Ook het afkopen is besproken. Voor wie dit wil, neem contact met ons op. Hopelijk zijn er niet teveel, anders houden we geen barbezetting over en dat is nou ook weer niet de bedoeling.
We hebben ook de nieuwe kantineprijzen besproken. We gaan proberen deze prijzen een tijdje zo te houden, maar dit hangt natuurlijk ook van onze inkoopprijzen af.
De ALV is dit jaar op 7 mei 2025. Noteer deze datum vast in uw agenda. De commissies gaan aan de slag met het maken van een begroting van hun commissies, zodat de penningmeester deze deelbegrotingen kan verwerken in zijn totale begroting.
Tot zover.
Wim Tartaud
Voorzitter