In de bestuursvergadering van 24 oktober hadden we weer een lange agenda, maar gelukkig zaten er ook een flink aantal hamerstukken bij, zodat de vergadering niet lang duurde.
Jullie zullen wel begrepen hebben dat we het uitgebreid over de verwarming van de kantine en zaal gehad hebben. De mededelingen vanuit Hecon, de onderhoudspartij, hebben ons verbaasd. We kregen namelijk de volgende mededeling:
Wij hebben intern overleg gehad maar volgens onze servicemonteur is de kantine niet aangesloten op de nieuwe regeling.
Op basis van de regelschema’s was dit ook niet zichtbaar, de kantine was daar ook niet aangegeven.
Jullie begrijpen dat we verbolgen waren over deze mededeling. Na uitgebreid overleg hebben we besloten dat we een stevige mail naar de SOHH zullen sturen en gaan ook in gesprek met de SOHH.
We hebben van de CSG hun programma gekregen, wanneer zij van de hal gebruik willen maken. Uiteraard is dit de examenperiode, maar nu hebben zij aangegeven om tijdens de “Open Dagen” gebruik te mogen maken van onze zaal net als vorig jaar. We zijn toen 1 dag uitgeweken naar sporthal De Huesmolen. Tijdens deze Open Dagen zijn alle sporthallen bezet. We gaan dus in gesprek met de CSG om een alternatieve oplossing te bedenken.
We gaan nu echt werk maken van de verbouwing van de kantine. We gaan een eisenpakket maken waaraan de nieuwe kantine moet voldoen. Daarna kunnen we schets maken hoe een en ander er dan komt uit te zien. Zoals jullie weten hebben we op de begroting een bedrag opgenomen voor de verbouwing. We kregen bericht van de Vriendenloterij dat we verkozen zijn tot een van de winnaars van “Clubs van de Week” actie. De prijs bedraagt € 5.000,-. Een welkome aanvulling op het budget. Op 6 november gaan Dick van Hout en Wim Tartaud deze prijs ophalen tijdens een feestelijke uitreiking.
Het bestuur heeft een checklist opgesteld voor de Kascommissie, zoals gevraagd tijdens de ALV. Deze checklist sturen we naar de vorige kascommissie voor commentaar en uiteraard naar de huidige kascommissie.
Het bestuur heeft ook een “Protocol Erelid en lid van Verdienste” opgesteld. Deze zal op de site gezet worden.
Dan ook nog even een puntje van aandacht. Tijdens het laatst gehouden Dubbel-mix toernooi werd het opruimen van de zaal verricht door Hugo en Frederik. We gaan jullie vragen om je op te geven voor het mede in- en opruimen van de zaal. Dit kan dan aangemerkt worden als een van de vrijwilligerstaken.
Tot zover.
Wim Tartaud
Voorzitter